department-customer-care department-default department-marcom department-online department-operations department-retail department-staff department-stropdas department-technology department-customer-care department-default department-marcom department-online department-operations department-retail department-staff department-stropdas department-technology

"Het is vallen, opstaan, doen en gaan!"

- Michel de Leeuw, Business Planning & Control
Hoi Michel, hoe bevallen de eerste paar maanden bij Tele2?

Op 1 juni dit jaar ben ik hier begonnen en het bevalt heel goed. Het is een dynamische omgeving met heel veel jonge mensen. Ik ben onderdeel van het team Business Planning & Control; een overkoepelend control team voor Tele2 Nederland. Zo werken wij aan de budgetten en strategische plannen en hebben hiervoor regelmatig contact met Tele2 Group. Ik heb elke dag weer nieuwe interessante gesprekken en deze gesprekken zorgen ervoor dat ik dieper in kan gaan op wat ik doe. Die verdiepingsslag wilde ik zo graag maken!

Wat leer jij van Tele2?

Jon (CEO Tele2 Nederland) heeft de typische Tele2 houding: als we ergens voor gaan, dan gaan we er ook voor. Dat vind ik een prettige houding. Door mijn positie functie heb ik direct contact heb met Jon en met Daniel (CFO). Zij kijken vooral naar wat iemand kan in plaats van een titel. Jon gaat met zijn strategische en inhoudelijke kennis graag de diepte in en met zijn houding en leiderschapsstijl, maakt hij de organisatie steeds een stukje platter. Ik geloof sterk in ‘leading by example’ en dat ervaar ik hier elke dag.

Kan je ons een kijkje in jouw team geven?

Het is een mix van nieuwe mensen zoals ik en mensen die hier al wat langer zitten, veel ervaring hebben en dus ook veel kennis in huis hebben, De nieuwe collega’s brengen frisse energie en willen vooruit, waarbij wij gretig gebruik makenvan de aanwezige kennis. We hebben er allemaal zin in en er is (op een positieve manier) altijd “room for improvement”.

Kan je daar een voorbeeld van geven?

De afgelopen jaren zijn wij van een vast(e) internetaanbieder/netwerk overgegaan naar een mobiele provider met een eigen netwerk. Dat is een hele andere attitude en kijk op de markt. Daar heb je andere kwaliteiten voor nodig. Dat maakt werken bij Tele2 leuk, je ziet elke dag weer vooruitgang.

Ben je trots op Tele2?

Mijn vrienden betrappen mij erop dat ik steeds vaker namens Tele2 spreek. ‘Ben jij Tele2?’, vragen ze dan. Ja, ik ben Tele2! Onze mobiele propositie is gewoon heel goed. Wij willen het zo goed mogelijk doen en schoppen tegen de bestaande orde. Bij de opties a, b of c kiezen wij voor optie c-2. Soms werkt het en soms niet. Het is vallen, opstaan, doen en gaan!