department-customer-care department-default department-marcom department-online department-operations department-retail department-staff department-stropdas department-technology department-customer-care department-default department-marcom department-online department-operations department-retail department-staff department-stropdas department-technology

"Ik geef met veel plezier leiding aan mijn team, elke dag weer."

- Derya Cosgun, Manager Online Sales
Wat was je eerste indruk van Tele2 toen je hier binnen stapte?

Dit is een apart bedrijf.

Om maar direct met de deur in huis te vallen! Hoezo apart?

Hiervoor werkte ik in de regio Arnhem en dat is wel een ander slag volk dan de Tele2’ers! De mensen hier willen allemaal ‘Actie Taxi’. Alles moet snel, beter dan de vorige keer en anders.

Wat is typisch Telecom?

De kans om even adem te halen is klein en als het er is, is het van korte duur. Als je ziet wat er het afgelopen half jaar allemaal is gebeurd, dan is dat eigenlijk te bizar voor woorden. Marktontwikkelingen gaan razendsnel, de telecombranche geeft je weinig kans om je te vervelen. Dit laatste past goed bij mij

Wat is jouw favoriete plek binnen het kantoor van Tele2?

Waarschijnlijk kom ik nu over als een echte nerd maar mijn favoriete plek is achter mijn computer. Dat meen ik oprecht. Het is namelijk midden in mijn eigen team. Dat vind ik het gezelligste.

Hoe zou je jouw team omschrijven?

Haha, knettergek! Het is een jong team dat overloopt van enthousiasme en energie. Ze zijn heel eager, willen heel graag succesvol zijn en challengen elkaar en mij op elk vlak. Daar ben ik erg van gecharmeerd!

Stel dat je je mobiele telefoon een week moet inleveren. Wat gebeurt er dan?

Dat zou weleens goed voor mij kunnen zijn. Ik kijk om de vijftien minuten wel eventjes op mijn telefoon. Ben je dan verslaafd?

Klein beetje… Mogen wij jou challengen om het een keer te doen?

Graag, kom maar op!