department-customer-care department-default department-marcom department-online department-operations department-retail department-staff department-stropdas department-technology department-customer-care department-default department-marcom department-online department-operations department-retail department-staff department-stropdas department-technology

Afdeling Consumer

Iedere keer dat je als consument iets van Tele2 koopt, van ons hoort, of met ons belt, dan is dat de afdeling Consumentenmarkt. Verdeeld over vijf subafdelingen werken zo’n 150 mensen in kleine teams met grote doelstellingen. Marketing, communications, sales, en customer operations. Fixed, 4G. Online en offline. It’s all here.

Het hart van de afdeling is de Huiskamer. Hier komen ideeën tot leven, worden klantvragen besproken, proposities getoetst en campagnes beklonken. En op vrijdag? Dan vind je hier de gezelligste borrels (sowieso van de C-vleugel).

Marketing

Er gebeurt veel, hier in de huiskamer op 2C. Steek je neus om de hoek, en je merkt het gelijk. Het gonst. Het bruist. Het is de energie van een knetter-ambitieus marketing team, dat precies weet wat het moet doen. Wat is de behoefte van de klant, welk product past daarbij. Is dat haalbaar. En… is het communicatiewaardig. Dat is de basis. Bijna alle schakels zitten daarvoor bij elkaar. Op dezelfde vloer. De product marketing teams voor mobiel en breedband. Het team dat zorgt dat klanten tevreden zijn én blijven. Go to Market, dat alle kanalen klaarstoomt voor onze producten. En iets verderop, onze whizz kids van Market & Customer Intelligence. Samen doen we echt iets goeds. Want, we groeien hard. Hoe we dit fixen? Geen defensief gedoe. Maar vertrouwen geven aan een ambitieuze club (zo van ga-het-maar-doen!).

Sales

Telecom kan best complex zijn. Voor klanten en voor partners. Maar guess what; niet nodig! De filosofie van ons Consumer Sales team; wees relevant, maak het schaalbaar en houd-het-vooral-simpel. Met die heldere benadering kiezen we vol de aanval. Want ons doel is ambitieus; een flink marktaandeel veroveren op vast en mobiel. Voor dat succes hanteren we een duidelijke story line, een helder commissiesysteem, en goede contracten. Binnen alle kanalen: direct, indirect en tele-sales. En natuurlijk Tele2 Retail. Onze eigen winkels, waar we sinds kort de show mee stelen. Nog iets typisch CS? Rennen voor het resultaat. We zijn een kleine club, die veel in gang zet. En waar anders dan bij anderen, vol geïnvesteerd wordt. Groei? Jep. Die vind je hier.

Digital

Don’t make me think. Make me smile. Geen beroemde film quote (je zat al te denken he), maar het guiding principle van ons Digital-team. Een principle voor de perfecte digital customer experience. Digital is verantwoordelijk voor tele2.nl en onze apps en daarmee ook voor onze belangrijkste kanalen voor sales, service en merkbeleving. Alle expertise heeft Digital hiervoor zelf in huis. Van content, SEO, en web analyse, tot design, usability testing, e-commerce en paid media. En de sfeer? Open! Ok, geen nerf guns (al is dat een kwestie van tijd). Wel su-per-gezellig. En een plek waar je in no time veel van elkaar leert. Oh, en vind jij dat er iets beter kan? Show us your moves.

Customer Operations

De levering van de decoder. Het belletje met de Call Centers. Voor de klant natuurlijk de normaalste zaak van de wereld (logisch). Want alles moet gewoon werken. En voor Customer Operations? Is het de mooiste uitdaging om het in één keer goed te doen. De teams van CO zijn verantwoordelijk voor alle noodzakelijke, operationele processen die onze klanten direct bedienen. De verwerking en levering van orders, de kwaliteit van onze klantenservice. Eigenlijk, alles dat de klant in zijn lifecycle raakt. Hierdoor zijn CO-ers de ab-so-lute kampioen ‘buiten de afdeling om’ denken. Want alleen met die mentaliteit krijg je ketens op orde, en zorg je ervoor dat processen en IT-systemen het gewoon doen. Ok, er is altijd ruimte voor verbetering. Weten we. Maar de klant, die begint het te merken. Aan alles.

Marketing Communicatie

Niet Omdat het Moet…. En dan? Precies; Maar Omdat het Kan. Kijk, jij begrijpt het! Ok, moet ook wel, want je hoort en ziet ons o-ver-al. TV, radio, online, outdoor, onze winkels. Alle uitingen, echt alles waar ons logo op zit, is het werk van ons MarCom-team. Onze primaire taak? Nieuwe klanten binnen halen, door te bouwen aan ijzersterk merk. Dat sowieso. Dat doen we door mooie campagnes neer te zetten in onze aanstekelijke Fun Rebel tone of Voice. En daarna? Een knettergoed CLM-traject. Zodat je bevestigingsmail en je pakketje gewoon kloppen. Leuk zijn. Oh, en af en toe trakteren we onze bestaande klanten met te gekke love our customer activiteiten (gewoon omdat het kan). MarCom is verantwoordelijk voor alle touch points van de customer life cycle. En wat zo leuk is, we zien dat het werkt. Dat we goede dingen doen. Want we groeien hard. En dan is het ook leuk als we af en toe een mooie prijs winnen.

Recente vacatures