department-customer-care department-default department-marcom department-online department-operations department-retail department-staff department-stropdas department-technology department-customer-care department-default department-marcom department-online department-operations department-retail department-staff department-stropdas department-technology

Business

Zakelijk Nederland verbinden. Zijn we goed in! Overheidsinstanties, zakelijke dienstverleners, financials, de ba§kker om de hoek. Maar ook (inter)nationale serviceproviders. Hoe groot de ambitie van onze klanten ook is, ons netwerk is er klaar voor. Want alle ingrediënten hebben we zelf in huis. Fixed, cloud, M2M, en het modernste 4G-netwerk ter wereld. En dan is er nog iets, onze mentaliteit.

De mentaliteit van Zakelijk. We zijn namelijk de challenger van de Zakelijke markt, altijd zo geweest. Dat maakt ons niet-meer-normaal zo flexibel. En het geeft ons de creativiteit die nodig is om echt mooie dingen voor elkaar te krijgen voor onze klanten. Zakelijk bij Tele2? Iets minder krijtstreeppak. Meer opgerolde mouwen.

Corporate Sales

Corporate Sales voor de challenger? Hou je vast; het maakt je creatiever. Energieker. En geeft die extra dosis lef die ‘dingen gedaan krijgt’. We zijn gevestigd op fixed, met mooie logo’s in alle segmenten. En we hebben een waanzinnig avontuur met mobiel voor ons liggen. Accountmanagers geven we de structuur, met duidelijke verwachtingen, targets, en een sterk commissieplan. Kunnen zij zich vol richten op; ondernemen. Zelf zorgen voor succes. Niet eerst door 25 hoepels te hoeven springen om een offerte uit te brengen. Maar samen, hier aan tafel, nadenken over hoe we de deal gaan winnen. En daarna? Zelf het team samenstellen dat zorgt voor end-to-end controle (want dat is een ander trekje; ons geloof in service). Dit is de mentaliteit van de challenger. Dit is hoe we zakelijk Nederland verbinden.

Delivery & Assurance

First time right. Dat is wat onze zakelijke klanten verwachten. Kijk, dan moet alles gewoon kloppen. De afdeling Delivery & Assurance zorgt ervoor dat we in control zijn. Dat alles loopt. Dat alles klopt. Zij zijn zeg maar de controlekamer van onze zakelijke dienstverlening. Zo zorgen ze voor de vernieuwing, aanpassing en borging van de vele, omvangrijke ketenprocessen, die door onze hele organisatie lopen. Daarom vind je hier procesmanagers, projectmanagers, ketenmanagers, IT story owners, business analisten en vendor managers. Inderdaad; het team is super divers. En stuk voor stuk zijn ze best wel (heel erg) goed in over de eigen schutting kijken. Want, ze zijn de schakel tussen iedereen. Afdelingen. leveranciers. Iedereen.

Marketing

Ok, de markt voor zakelijke bereikbaarheid structureel veranderen, flink groeien en de concurrent het nakijken geven. Daar is meer voor nodig dan één killer business solution bedenken. Daarom zijn marketeers bij Tele2 koning in ‘tien ballen tegelijk omhoog houden’. Want, terwijl ze hier werken aan een product portfolio dat on par is, zorgen ze daar voor een sterke aanwezigheid in alle sales kanalen. En een knettergoede samenwerking met onze (in)directe partners. Sleutelwoord? Kwaliteit. In alles. Alle customer en buyer journey’s. Zo zorgen we ervoor dat klanten bij ons blijven, en we de concurrent verbijsterd achterlaten. De rol van marketeer bij Tele2 is dus altijd uitgebreider. En leuker (als je ‘t ons vraagt). Meer bereiken, met minder mensen. Oftewel; kansen, invloed, energie. En successen volop vieren.

Service Integration

De klant nooit de behoefte geven om weg te gaan. Zo. Ga daar maar eens aan staan. Waar dat begint? Bij het neerzetten van een klantervaring die nie-mand-anders-biedt. Service Integration is daarin het speerpunt. Door non-stop na te denken over wat ons uniek kan maken, en wat dat vervolgens vergt van onze processen. En ja, dan kom je echt tot nieuwe business modellen. Nieuwe structuren. Verbeteringen waarvan klanten aangeven er echt blij van te worden. Zoals een unieke ‘feel good’ strategie of een ‘warm welcome’. Het mooiste? De organisatie meekrijgen. Veranderingen doorvoeren, en dit proces begeleiden.

Wholesale

Als grootste challenger van de Wholesalemarkt leveren wij al jaren aan gerenommeerde partijen op de carrier en service provider ISP-markt. In binnen- en buitenland. Bekend om onze access-verbindingen en voice diensten. Maar beroemd om onze service. Want bij Tele2 gaat Wholesale over langdurige klantrelaties. En daar 24/7 vol voor willen gaan. Korte lijnen, snel reageren en snel leveren. En ja, altijd kijken naar de wensen van de klant. Daar zijn we ijzersterk in. Klanten willen gewoon zaken blijven doen, heel simpel. En ons Wholesale-team helpt hen bij het behalen van tevreden eindgebruikers. Het geheim? Een hecht team van zo’n 50 man, dat de dynamiek van de markt snapt. Dat dankzij z’n autonomie, complete end-to-end controle heeft over onze diensten.

Recente vacatures

Collega’s van deze afdeling

Mohamed Abousellam
Planner / Delivery & Assurance
Ik heb wel eens gezegd: als ik binnen mijn team zit dan is het net alsof ik in m’n eigen huiskamer zit. Dit is mijn thuis. We hebben humor, we lachen. En gaan altijd relaxed met elkaar om.
Bart Kooning
Projectleader / Delivery & Assurance
Wat mij gemotiveerd houdt? Is dat Tele2 inzet beloont. En dat er veel mogelijk is. Je kan in de breedte maar ook in de hoogte groeien.